Zwroty i wymiany

ZWROTY

Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie towar do 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w ustawie z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.)
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Produkty powinny być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

Adres do wysyłki:

Vanilla Body Shop Magnolia Park 54-204 Wrocław ul. Legnicka 58

 

WYMIANA

Chęć wymiany należy zgłosić do 14 dni drogą elektroniczną pod adresem: wroclaw@vanillabodyshop.pl lub telefonicznie w dni robocze, w godzinach 10-18: Tel. 798581247 celem sprawdzenia czy dostępny jest towar na wymianę zwracanego produktu. Produkt do wymiany należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki na adres: Vanilla Body Shop Magnolia Park 54-204 Wrocław ul. Legnicka 58. Przekroczenie terminów może być podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji).
Do przesyłki należy dołączyć oryginał dowodu zakupu z informacją na jaki towar na być produkt wymieniony.
Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Na nasze konto w ING 95 1050 1243 1000 0097 2866 9509, należy przelać odpowiednią kwotę zgodna z wybraną formą dostawy tytułem przesyłki zwrotnej w tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia lub dołączyć tę kwotę do przesyłki.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.

REKLAMACJE

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Przesyłka powinna być wysłana jako paczka za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kuriera.
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy. Obuwie powinno być czyste, odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone (pudełko proszę zapakować w papier a dopiero następnie skleić taśmą).
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym. W przypadku wpłat przez system płatności na numer konta/karty z jakiego wpłata dotarła. W innych przypadkach na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od nia otrzymania przesyłki.
Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
Reklamacji nie podlegają:
naturalne zużywanie się produktu,
uszkodzenia mechaniczne,
wady jawne widoczne w momencie otrzymania paczki, a nie zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu,
odbarwienia,
wady powstałe w wyniku niezgodnego z instrukcją sposobu prania,
przemoczenia.

Kontakt ze Sprzedawcą:
mailowo pod adresem: sklep@vanillabodyshop.pl
telefonicznie w dni robocze, w godzinach 10-18: Tel. 798581247
listownie pod adresem: Vanilla Body Shop Magnolia Park 54-204 Wrocław ul. Legnicka 58